Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΩΝ ΚΕΠ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ''ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ''

Στις  26/6/2012 έληξε  θεωρητικά (διότι  δόθηκε όπως μάθαμε  παράταση )  η προσθεσμία  που είχε  δώσει  το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, στους υπαλλήλους των  ΚΕΠ  να  κάνουν  αίτηση   στην οποία  να ζητούν απο το κράτος  να τους εφοδιάσει  με  "έξυπνη κάρτα"  στην  οποία  εκτός  των άλλων (λέμε εμείς)  θα περιέχεται  και η  "ψηφιακή υπογραφή" του  υπαλλήλου.Αυτή η κάρτα  αν δεν είναι   η "κάρτα του πολίτη" κατά  την παπανδρεϊκή ορολογία , θα είναι  οπωσδήποτε  το  "γεννόσημο" της  "νέας ταυτότητας"  την  οποία  εν μέσω πρωτοφανούς  κρίσεως  μας  υποχρεώνουν  να πάρουμε  απο τον επόμενο  Σεπτέμβριο.
Προσέξτε   την δολιότητα  του συστήματος  και τις  τρομακτικές ομοιότητές του  με εκείνο που περιγράφεται  σε όλες  τις εσχατολογικές αναφορές  της  Ευαγγελικής  και ΑγιοΠατερικής μας παράδοσης.
Σου λένε  ότι ναι μεν  δεν θα  σε υποχρεώσουμε να   πάρεις  την κάρτα  ή το  εμφύτευμα (αργότερα) ,αλλά  όπως και με τον ΑΜΚΑ  , αν δεν  συναινέσεις  στην παραλαβήκαι την χρήση  της , τότε  θα  χάσεις τη δουλειά σου, δεν θα έχεις περίθαλψη , ασφάλιση και γενικά  δυνατότητα  πρόσβασης σε υπηρεσίες  που σχετίζονται  με την  ηλεκτρονική διακυβέρνηση (δηλαδή σχεδόν παντού).
Βλέπετε  πόσο  "δημοκρατικά" και  "ευγενικά"  θέτουν το ζήτημα  της   εθελούσιας παράδοσης της  προσωπικής μας  ελευθερίας  στα χέρια  ενός  παγκόσμιου επί της ουσίας  συστήματος  διαχείρισης ανθρώπων;
Τέτοιου είδους  "δημοκρατικότητα"  τηρουμένων των αναλογιών , βλέπουμε  και στις δηλώσεις  των  εκπροσώπων του ΔΝΤ  και τηςΤρόϊκας  και κάθε άλλου  διαπλεκόμενου  βρυκόλακα  της παγκόσμιας τραπεζοπιστωτικής  εξουσίας .Και εκείνοι  μας λένε ακριβώς  τα ίδια: δεν σας υποχρεώνουμε  να κάνετε αυτά που  λέμε , αλλά  αν δεν  εφαρμποσετε  ακόμα και εκείνα  που θα  οδηγήσουν  στο θάνατο  εκατοντάδες χιλιάδες  πολίτες , τότε θα  σας αφήσουμε να πεθάνετε  απο την πείνα ΟΛΟΙ!
Αυτού του είδους  την  "δημοκρατική τρομοκρατία"  βίωσε και φίλη μας αναγνώστρια  η οποία   μας έστειλε  το παρακάτω  απελπισμένο  e-mail το οποίο  μας καλεί όλους μας να  σταθούμε  όπως πρέπει  στο  πλευρό της  , να  συμπαρασταθούμε   και να συναγωνιστούμε  και στην πράξη μαζί της.:

Σας παρακαλώ βοηθήστε με! 

Είμαι απελπισμένη, δε γνωρίζω που να στραφώ για βοήθεια και κάποια σωστή και έγκυρη ενημέρωση. Είμαι υπάλληλος ΚΕΠ. Προ ημερών το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ανακοίνωσε ως καταληκτική ημερομηνία 26/6/2012 για την αίτηση έκδοσης ψηφιακής (ηλεκτρονικής) υπογραφής για όλους τους υπαλλήλους των ΚΕΠ και την έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών μέσω μιας έξυπνης κάρτας (με μικροτσίπ τεχνολογίας RFID - απ΄όσο ξέρω τουλάχιστον) που είναι υποχρεωμένοι να προμηθευτούν όλοι οι υπάλληλοι ΚΕΠ - αρχικά - και εν συνεχεία όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι. Εξέφρασα τις αντιρρήσεις μου στον προϊστάμενο, εκείνος μου είπε ότι αν δεν είχε υποχρεώσεις και οικονομικές δυσκολίες δε θα λάμβανε ψηφιακή υπογραφή και κάρτα αλλά είναι υποχρεωμένος να το κάνει, και επικοινώνησε με τη Διεύθυνση Οργάνωσης και Λειτουργίας ΚΕΠ αναφέροντας ότι κάποιος υπάλληλος - η υποφαινόμενη δηλαδή - αρνείται να παραλάβει την έξυπνη κάρτα με την ψηφιακή υπογραφή. Απάντησαν ότι θα πρέπει να εκφράσω τις αντιρρήσεις μου γραπτώς, ότι αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα και ότι το πιθανότερο είναι να χάσω τη δουλειά μου (είμαι μόνιμη υπάλληλος στα ΚΕΠ). Η Εκκλησία παραμένει ουδέτερη σε όλο αυτό, ο περίγυρός μου το αντιμετωπίζει μάλλον σκωπτικά και θεωρεί ότι ''είμαι από άλλο πλανήτη'' και, επίσης, η οικογένειά μου θα αντιμετωπίσει πρόβλημα επιβίωσης αν χάσω τη δουλειά μου, οπότε και δεν με στηρίζουν στις όποιες αποφάσεις μου. Τι να κάνω; Γνωρίζει κάποιος καλύτερα το θέμα; Μπορεί να με βοηθήσει στην απόφασή μου; Σας παρακαλώ!

1 σχόλιο:

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.