Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

ΜΑΝΤΕΨΤΕ ΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΖΥΓΟ Ο ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ "Η μειονότητα στη Θράκη είναι ΤΟΥΡΚΙΚΗ" .


ΤΗΝ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΚΑΤΣΙΜΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΤΡΩΓΑΜΕ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΣΥΡΙΖΑΙΟ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ.
Η γνωστή από την ΕΡΤ δημοσιογράφος Μαριλένα Κατσίμη είναι σύζυγος του υποψήφιου ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ και καθηγητή Δημήτρη Χριστόπουλου, ο οποίος βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα μετά τις δηλώσεις του εναντίον της Ρομά Σαμπιχά Σουλεϊμάν και οτι "η μειονότητα στη Θράκη είναι Τουρκική".
Η Μαριλένα Κατσίμη αντέδρασε σε όσα γράφονται για τον σύζυγό της και ανήρτησε το παρακάτω κείμενο-επιστολή στον διευθυντή του γραφείου τύπου του Πρωθυπουργού Γιώργο Μουρούτη:

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τον κύριο Μουρούτη που μου δίνει την ευκαιρία να πω δημόσια ότι είμαι πολύ περήφανη που ο Δημήτρης Χριστόπουλος, υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, είναι σύζυγός μου με τον οποίο έχουμε τρία παιδιά.

Για μένα αλλά και για τον κύριο Μουρούτη (ανεξήγητο αυτό…) το ότι είναι άντρας μου είναι η πιο σημαντική του ιδιότητα, ωστόσο για κάποιους άλλους, πρώτα-πρώτα για το κόμμα που τον διάλεξε, μάλλον όχι. Αν θέλετε μπορεί να δείτε εδώ αναλυτικά τις άλλες ιδιότητές του (καθηγητής πανεπιστημίου, αντ. Διεθνούς Ομοσπονδίας Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, συγγραφέας)
 Όσο για την Αλεξάνδρα Χριστακάκη, στην οποία μάλλον αναφέρεται ο κ. Μουρούτης δεν υπήρξε ποτέ βοηθός μου αλλά πολύτιμη συνεργάτιδα και σύμβουλός μου καθώς έχει διανύσει περισσότερα χιλιόμετρα από εμένα στο δημοσιογραφικό στίβο.
 Το προσωπικό πρόβλημα που φαίνεται να έχει ο κ. Μουρούτης με μένα (εδώ και πολλά χρόνια) δεν μπορεί ωστόσο να με κάνει να αφήσω ασχολίαστο το βδελυρό ύφος της ανάρτησής του για όλο το ψηφοδέλτιο, είτε του αρέσει, είτε όχι.
 Θα μου πει κανείς «γιατί εκπλήσσεσαι;».

Όντως, γιατί εκπλήσσομαι;