Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

«ΕΙΜΑΙ 99% ΠΕΠΕΙΣΜΕΝΟΣ ΠΩΣ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ» ΛΕΕΙ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΦΥΣΣΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ...!!!

«ΑΝ ΟΧΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ, ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ...»...!!!
Τσιμουδιά από όλα τα ΜΜΕ για την αποκαλυπτική συνέντευξη που έδωσε την περασμένη Παρασκευή 11 Απριλίου 2014 στην αναρχοαριστερή ιστοσελίδα www.vice.com ο κολλητός φίλος του Παύλου Φύσσα και αυτόπτης μάρτυς της δολοφονίας του, «Θανάσιμος». Ο «Θανάσιμος» έχει εγκαταλείψει την Αθήνα και ζεί στο χωριό του, όπου – όπως λέει – το 90% είναι φανατικοί οπαδοί της Χρυσής Αυγής!.. Ας δούμε μερικά απ’ όσα λέει ο «Θανάσιμος» στην εν λόγω συνέντευξη που έσπευσαν να θάψουν όλοι οι μπολσεβίκοι δημοσιογράφοι:


1)Ο Ρουπακιάς λίγο πρίν το φονικό είχε ρωτήσει τον ίδιο τον Παύλο Φύσσα «πού είναι η καφετέρια;» κι ο Φύσσας του απάντησε: «Εδώ είναι η καφετέρια. Όπως πας ευθεία». Τόσο πολύ είχε «προσχεδιάσει» την δολοφονία του αναρχοαριστερού ράπερ!.. 

2) Φύσσας και Ρουπακιάς έπαιξαν ξύλο. Ο Φύσσας δεν έπεφτε, μέχρι που ο Ρουπακιάς τον κάρφωσε με το μαχαίρι.

3) Ο Φύσσας ήταν τύπος που μπλεκόταν σε καυγάδες. Σε μια συναυλία στην Αγία Παρασκευή είχε δείρει 15 αναρχοαριστερούς που τον πέρασαν για φασίστα και πήγαν να τον πλακώσουν στο ξύλο!.. 

4) Ο Ρουπακιάς ουδόλως προσπάθησε να ξεφύγει μετά τον φόνο. Μάλιστα έστελνε μηνύματα με το κινητό, ενώ η Αστυνομία τον είχε συλλάβει μαζί με τους φίλους του Φύσσα. 

5) Οι φίλοι του Φύσσα αποκαλούν σήμερα τον «Θανάσιμο» «κότα» γιατί εγκατέλειψε τον φίλο του, όταν πλακωνόταν με τους Χρυσαυγίτες.  

6) Λέει επί λέξει ο «Θανάσιμος»: «Εδώ στο χωριό έχω την ταμπέλα του αναρχικού, του Πάμπλο Εσκομπάρ. …Το 99% των κατοίκων εδώ είναι Χρυσαυγίτες. Πλέον όμως έχουν αποδεχτεί το ότι είμαι αριστερός. Ήρθε και με βρήκε κι ένα αρχηγικό τους μέλος της περιοχής και μετά από κάποιες συζητήσεις που κάτσαμε, μιλήσαμε, ήπιαμε έναν καφέ, έληξε το θέμα. Του ξεκαθάρισα ότι εγώ ενδιαφέρομαι για την ησυχία μου και μόνο. Ήρθα εδώ γιατί θέλω την ησυχία μου… Ζω εδώ με τη γυναίκα μου, δουλεύουμε. Είμαι επίσημα ξυλοκόπος και προσπαθούμε για ένα καλύτερο αύριο. Πλέον δεν έχω ούτε τηλέφωνο. Το έχω πετάξει εφτά μήνες τώρα» 

7) ΚΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ: «Αυτό που φοβάμαι είναι ότι θα γίνει η Χρυσή Αυγή κυβέρνηση. Είμαι 99% πεπεισμένος, αν όχι αυτή την τετραετία την επόμενη, θα είναι κυβέρνηση»!..

Κοινός Νούς - Εφημερίδα "Στόχος"