Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Eπιστολή πολίτη :“Nα γιατί αποφάσισα να ψηφίσω Χρυσή Αυγή…”.


“ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ….??? ΝΑ ΓΙΑΤΙ….!!!!
Eπιστολή πολίτη στο makeleio.gr
Αφού δεν είμαι ούτε ναζιστής, ούτε φασίστας, ούτε εθνικιστής, ούτε ρατσιστής… δεν είμαι ούτε καν δεξιός ή αριστερός ή κάτι ενδιάμεσο. Ξεκίνησα στα 16 μου ως ‘’ψαγμένος’’ και έχω καταλήξει στα 57 μου να «ψάχνω» ακόμα…. Εφυγα απ΄το «μαντρί» = φυλακή…αλλά που να πάω και πώς να ξεκινήσω την ελεύθερη πλέον ζωή μου?

Που να στεγάσω την επιθυμία μου για αληθινή δημοκρατία?


Για να πω τις αμαρτίες μου έκανα κατά περιόδους κάποιες στάσεις στα κόμματα αυτά που ονομάζονταν ‘’ΕΞΟΥΣΙΑΣ’’ τα οποία αποδέχθηκα δια της ψήφους μου, προκειμένου να έχω ‘’προστασία’’ στην επαγγελματική μου δράση. Τωρα πια εύχομαι να είχα ‘’κόψει’’ τα χέρια μου με τα οποία τους ψήφισα… και τα ποδάρια μου ακόμα που ….μετέφεραν τα χέρια μου μπροστά στην κάλπη. Πλέον όσες φορές και αν ζητώ συγνώμη από τα παιδιά μου, ……. «ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΔΩΣΑ», συγχωρεμένος δεν μπορώ να νιώσω.

Νιώθω αγανάκτηση, απελπισία και σιχαμάρα. Νιώθω ντροπή για εκείνα ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ, ενώ θα έπρεπε να νιώθω ντροπή για όσα ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ. Ναι νιώθω ντροπή και οργή για τον εαυτό μου, που ΕΠΕΦΤΑ ΚΑΤ’ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ στην παγίδα που με έριχναν με τους πλάνους λόγους τους οι καραμανλήδες, οι παπανδρέοι, οι σαμαραίοι, το μητσοτακαίϊκο μπουλούκι, ακόμα και εκείνοι οι αριστερίζοντες με τις δεξιές τσέπες.

Νιώθω βλάκας.. μα τόσο ΒΛΑΚΑΣ στην κυριολεξία, που χαιρόμουνα για κάτι αναπάντεχα ψιλοεπιδόματα που έπαιρνα με τον μισθό μου και ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗΚΑ με τις υποψίες που είχα ότι ολοι αυτοί (καμια 200ριά οικογένειες σε όλη την Ελλάδα) ρούφαγαν το 90% του πλούτου που εγώ… ο «λαουτζίκος του πρετεντέρη» παρήγαγα τόσα χρόνια. ….-αραγε προσέξατε ότι αποτυπώνω αυτά τα ανθρώπινα ΥΠΟυποκείμενα με μικρό και όχι με κεφαλαίο-.

Νιώθω τόσο έντονη την επιθυμία να ΕΚΔΙΚΗΘΩ όχι αυτούς ΜΟΝΟ που μου εκλεψαν τον πλούτο μου, την αξιοπρέπειά μου και το μέλλον των παιδιών μου, αλλά και τους παρατρεχάμενούς τους δημοσιογράφους μετα των αφεντικών τους, που «έστηναν» επι 40 χρόνια την επιχείρηση να με κοιμίσουν με τις στημένες συζητήσεις και ντιμπέϊτ γραβατομένων μαϊμούδων…ΟΥ..να μου χαθείτε γομάρια. Ασπιρίνες να τα πάρετε τα πολλά λερωμένα λεφτά σας.

Και ενώ έκανα 40 χρόνια να αποφασίσω να δραπετεύσω από την φυλακή που μπήκα μόνος μου, ειλικρινά φοβάμαι ότι και τώρα κινδυνεύω να επιτρέψω να μου κάτσει στο σβέρκο μου ο ινστρούχτορας πριμικίδης.. (ναι ρέ αυτός που έχει πάρει τα πάνω του με την στήριξη των λαμόγιων πασοκτζίδων που κρύφτηκαν στην ομπρέλα-συρφετό του συριζα), ο οποίος πριμικίδης ..λέω, που επαναλαμβάνει ότι θέλει να μου κάνει αδιάλειπτη ενημέρωση-διαφώτιση (έτσι την λένε τώρα την προπαγάνδα), στους χώρους δουλειάς και στα «σχολειά» για να μη πάω στη χρυσή αυγή. Ναι .. για αυτόν λέω που αμφισβητεί τον βαθμό ευφυίας του 48% των Ελλήνων που στις δημοσκοπήσεις δηλώνουν ότι θα ψηφίσουν χρυσή αυγή.

Αλλά πλέον.. εγώ ο λαουτζίκος με τον χαμηλό δείκτη ευφιίας, έχω καταστρώσει το ίδιο πανάρχαιο Ελληνικό σχέδιο:

«ΣΥΜΑΧΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ ΜΟΥ»

Χιλιάδες χρόνια τωρα συνέχεια εχθρούς κατατροπώνω. Ούνους, Αραβες, Φράγγους, Τούρκους, και πολλούς άλλους τους έχω στείλει στον αγύριστο, σε εσάς τους εσωτερικούς θρασύδειλους προδότες θα κολώσω? Το ίδιο δεν έκανα και το ΄67 που σας έδιωξα και για όσους θυμούνται δεν ήταν καθόλου νόθο το 92% τότε, απλά λειτούργησε πάλι η απελπιστική ανάγκη: ΕΓΩ ο λαουτζίκος να συμμαχήσω για λίγο με τον ΕΧΘΡΟ του ΕΧΘΡΟΥ μου…. Και αργότερα όταν θέλησε και αυτός να μου κάτσει στον σβέρκο, απαλάχθηκα και από αυτόν. Αλλά μου το ΄χε η δόλια μοίρα μου και επανακάμψατε ανανεωμένοι και μασκαρεμένοι δημοκράτες-κλεπτοκράτες και από ΄κει που ουρλιάζατε «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ.. το ίδιο συνδικάτο» καταλήξατε να διορισθείτε επίτροποι περιβάλλοντος στην ΕΟΚ με μισθό 16000 € το μήνα και με όλα τα έξοδα διαβίωσής σας έξτρά.

Αλλά έτσι φαίνεται να τόχει η μοίρα μου γραφτό, να μην στερηθώ ποτέ από εχθρούς, ξένους ή ντόπιους.

Έγραφε ο στρατηγός Μακρυγιάνης πριν από 200 χρόνια:

«….απο όλα αυτά , καημενη πατρίδα, δεν θα σωθούνε τα δεινά σου, ΟΤΙ ΣΙΔΕΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ εκείνοι οπού σε κυβερνούσαν και σε κυβερνούν, και τωρα κατατρέχουν το δίκαιον και την αλήθειαν και με ψέματα θέλουν και με σπιγούνους να σε λευτερώσουνε. μητε τωρα είσαι καλά, μητε δια τα μελλοντά σου, με τους ανθρώπους οπού σε τριγυρίζουν, πολιτικούς, σπιγούνους και τοιούτους αξιωματούχους. …»

Αλλά εγώ ο λαουτζίκος που συμμάχησα τότε με τον Αλήπασα για να διώξω τον τούρκο, ετσι και τώρα θέλω να συμμαχήσω με την χρυσή αυγή (που φίλους μου δεν τους έχω)…. για να ΣΑΣ ΔΙΩΞΩ επιτέλους και σαν καταλαγιάσει η οργή και η εκδίκηση που έχω για εσάς, μετά βλέπω τι θα πράξω για τα μελλοντά μου.

Εγώ ο χαζούλης λαουτζίκος προς εσένα ΚΛΕΠΤΟΟΛΙΓΑΡΧΙΑ υψώνω την φωνή μου και κραυγάζω ότι ΘΑ ΣΥΜΑΧΗΣΩ με τον εχθρό σου (που φίλος μου δεν είναι), την χρυσή αυγή για να σε ΤΙΜΩΡΗΣΩ και αν μπορέσω να ψάξω και στις τσέπες σου για τα κλοπιμαία, θάναι διπλή η χαρά που θα νιώσω, αφού σε παραδώσω στην μοίρα σου φτωχό ρεμάλι όπως ήσουνα.

…τόχω ξανακάνει σας το είπα.

Μετά …..οργής

Εγώ ο αφελής λαουτζίκος…

Κώστας Σ.

Λαμία Φθιώτιδας email: konsak1@yahoo.gr”
makeleio.gr