Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Nότης Σφακιανάκης : "Δεν εγκαταλείπω την πατρίδα μου .Στο σπίτι μου απέξω,είναι αναρτημένη η Ελληνική σημαία"


O Nότης Σφακιανάκης εξοργισμένος μιλά για την σημερινή κατάσταση της χώρας μας και για μια ακόμα φορά ήταν χείμαρρος!
"Όχι έναν, πολλούς θυμούς έχω απέναντι σε πάρα πολλούς ανθρώπους, σ' αυτούς οι οποίοι δημιούργησαν πρόβλημα στην κοινωνία μου. Είμαι εξοργισμένος. Και δεν τους συγχωρώ" είπε χαρακτηριστικά στο People της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα".
"Από το 1996 είχα αντιληφθεί, και το έλεγα πως οι κρατούντες είχαν σχέδιο να μας οδηγήσουν εδώ που μας οδήγησαν. Το έλεγα ακόμα και στο μικρόφωνο την ώρα που τραγουδούσα. Παιδιά αντισταθείτε γιατί θα σας κάνουν Γερμανούς. Μια δυο φορές τη βδομάδα θα βγαίνετε και πολύ θα σας πέφτει. Και θα πέφτει και βούρδουλας. Γιατί περί βούρδουλα πρόκειται. Να ξυπνάς κάθε πρωί και να μαθαίνεις κάτι καινούργιο που σου καταστρέφει επιπλέον τη ζωή. Πράγματα τα οποία δεν φανταζόσουν ότι θα συμβούν στο παρελθόν. Τίποτα δεδομένο δεν ισχύει πια" τόνισε. Και πρόσθεσε:

"Μια φορά πριν από πολλά χρόνια θυμάμαι που με είχαν βάλει πάλι στο στόχαστρο. Έλεγα τότε στον εαυτό μου 'αφού θα μπορούσες να τα ΄χες αποφύγει όλα αυτά...Τι μιλάς;΄Και την αμέσως επόμενη στιγμή βγήκε ο άλλος ο τύπος από μέσα μου και μου λέει 'καλά δεν ντρέπεσαι ρε αναίσχυντε;'
Όσο για το αν θα έφευγε από την Ελλάδα είπε:
"Πως να εγκαταλείψω την αγάπη μου; Που να πάω; Να φύγω από το σπίτι μου; Από το χώμα μου; Γίνεται; Εγώ 17 χρονών γύρισα από τη Γερμανία, παιδάκι ήμουν, και όταν φτάσαμε με το τρένο στα σύνορα κατέβηκα ασυναίσθητα, έπεσα κάτω και φίλησα το χώμα. Να αφήσω εγώ την πατρίδα μου επειδή κυβερνούν απάτριδες; Αντίσταση Εδώ είμαστε. Ξέρεις, στο σπίτι μου απέξω, 365 μέρες το χρόνο, είναι αναρτημένη η ελληνική σημαία. Όποιος τη βλέπει αντιλαμβάνεται πως υπάρχουν ορισμένοι που αυτό το σύμβολο το τιμούν ακόμη όπως πρέπει".
Γιατί δεν επιλέγει να μιλά μόνο για τη μουσική και τα τραγούδια του αλλά μπλέκει και σε άλλα χωράφια απαντά:"Γιατί δεν θέλω να μιλάω μόνο για τα τραγούδια. Κι εσύ, αν δεν θες, μην το διαβάζεις αυτό που είπα, μην το ακούς. Δεν σ' το επιβάλλω. Εγώ λέω αυτό που εγώ είμαι. Εσύ, εάν νιώθεις διαφορετικά δικαίωμα σου. Σου απαγορεύω όμως να μου πεις πως επειδή είμαι τραγουδιστής δεν μπορώ να μιλάω".

www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.