Μία διαφορετική «καμπάνα» σχεδιάζει το υπουργείο Περιβάλλοντος για τις εκκλησίες, στο πλαίσιο του σχεδίου για τη μείωση της ηχορύπανσης. Δεν θα χτυπά ως ρολόι σε ώρες κοινής ησυχίας και θα ηχεί με μικρότερη ένταση όταν το επιβάλλουν οι λειτουργικές ανάγκες.
Κάποιοι ίσως και να βρουν το χαμένο τους ύπνο μετά από το πλαφόν θορύβου στις καμπάνες, κάποιοι άλλοι πάντως θεωρούν πως τέτοια μέτρα δεν λύνουν το πρόβλημα της ηχορύπανσης, κυρίως στις περιοχές του κέντρου.
Και επειδή, είτε ευχάριστα είτε ενοχλητικά, η καμπάνα χτυπάει για όλους, το υπουργείο Περιβάλλοντος εισηγείται την υιοθέτηση αυστηρών ορίων περιβαλλοντικού θορύβου, 70 ντεσιμπέλ τη μέρα και 60 τη νύχτα και τις ώρες κοινής ησυχίας. Όσοι πληροφορούνται την ώρα από τα καμπαναριά, θα πρέπει να αλλάξουν συνήθειες.
Έστω και τριάμισι ντεσιμπέλ λιγότερα σημαίνει ότι ο θόρυβος που φτάνει στα αυτιά μας θα είναι μειωμένος στο μισό, λένε οι ειδικοί. Το σχέδιο που προωθείται για την ηχορύπανση προχωρεί και στη θεσμοθέτηση «Ήσυχων Περιοχών» στις πόλεις, όπου θα τηρούνται περιορισμένα όρια θορύβου και θα υπάρχουν βελτιωμένες προδιαγραφές για τα συγκοινωνιακά έργα και ηχομονώσεις κτηρίων.
Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί ο σχεδιασμός στρατηγικών χαρτών θορύβου, για να έχει αποτέλεσμα, θα πρέπει και να τηρείται.
Κάποιοι ίσως και να βρουν το χαμένο τους ύπνο μετά από το πλαφόν θορύβου στις καμπάνες, κάποιοι άλλοι πάντως θεωρούν πως τέτοια μέτρα δεν λύνουν το πρόβλημα της ηχορύπανσης, κυρίως στις περιοχές του κέντρου.
Και επειδή, είτε ευχάριστα είτε ενοχλητικά, η καμπάνα χτυπάει για όλους, το υπουργείο Περιβάλλοντος εισηγείται την υιοθέτηση αυστηρών ορίων περιβαλλοντικού θορύβου, 70 ντεσιμπέλ τη μέρα και 60 τη νύχτα και τις ώρες κοινής ησυχίας. Όσοι πληροφορούνται την ώρα από τα καμπαναριά, θα πρέπει να αλλάξουν συνήθειες.
Έστω και τριάμισι ντεσιμπέλ λιγότερα σημαίνει ότι ο θόρυβος που φτάνει στα αυτιά μας θα είναι μειωμένος στο μισό, λένε οι ειδικοί. Το σχέδιο που προωθείται για την ηχορύπανση προχωρεί και στη θεσμοθέτηση «Ήσυχων Περιοχών» στις πόλεις, όπου θα τηρούνται περιορισμένα όρια θορύβου και θα υπάρχουν βελτιωμένες προδιαγραφές για τα συγκοινωνιακά έργα και ηχομονώσεις κτηρίων.
Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί ο σχεδιασμός στρατηγικών χαρτών θορύβου, για να έχει αποτέλεσμα, θα πρέπει και να τηρείται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.