Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

Είμαστε ο εφιάλτης τους!

Άρθρο του Ν. Γ. Μιχαλολιάκου
Φυλακές Κορυδαλλού - Σεπτέμβριος 2014: "Αυτό που δεν θα μου συγχωρέσουν ποτέ είναι η αντίσταση σε ένα αντεθνικό καθεστώς"

16 Σεπτεμβρίου 2014 
Το κείμενο αυτό δεν έχει πρόλογο, δεν έχει εισαγωγή. Είναι γραμμένο χωρίς καν ακόμη να έχω δεδομένη την πρόθεση να το δημοσιεύσω. Ίσως παραμείνει απλά ένα χειρόγραφο.
Σε λίγες ημέρες συμπληρώνω έναν χρόνο στην φυλακή. Γράφω μέσα σε ένα κελί, όντας αθώος, έχοντας στερηθεί την ελευθερία μου για μια φτηνή πολιτική σκοπιμότητα. Με έβαλαν φυλακή μαζί με άλλους επτά βουλευτές με την κατηγορία ότι είμαστε οι… διευθυντές μιας εγκληματικής οργανώσεως! Όμως εγώ, όταν ίδρυσα την Χρυσή Αυγή, δεν έκανα τίποτε στα κρυφά, ίδρυσα ένα πολιτικό κίνημα, δημοσιοποίησα τις ιδεολογικές και πολιτικές αρχές του και συμμετείχα μαζί με τους Συναγωνιστές και τις Συναγωνίστριες μου στις εκλογές.

Πρώτη φορά στις Ευρωεκλογές του 1994. Στην συνέχεια, στις εθνικές εκλογές του 1996 και μετά ήμουν υποψήφιος στις Ευρωεκλογές του 1999 με την «Πρώτη Γραμμή». Επίσης, το 2004 η Χρυσή Αυγή έλαβε μέρος στις εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με τον σχηματισμό «Πατριωτική Συμμαχία». Το 2007 πραγματοποιήθηκε το τακτικό Συνέδριο της Χρυσής Αυγής και αποφάσισε την αυτόνομη συμμετοχή του Κινήματός μας στις εκλογές. Έτσι το 2009 συμμετείχαμε στις Ευρωεκλογές σαν Χρυσή Αυγή, όπως και στις εθνικές εκλογές λίγους μήνες αργότερα. Τον Νοέμβριο του 2010 ήμουν υποψήφιος δήμαρχος στην Αθήνα και εξελέγην δημοτικός σύμβουλος. Ψηφοδέλτια κατεβάσαμε και στον Δήμο Θεσσαλονίκης, καθώς και στις Περιφέρειες Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδος. Τον Μάιο του 2012 και τον Ιούνιο λάβαμε μέρος στις δύο διαδοχικές εθνικές εκλογές και εκλέξαμε την πρώτη φορά 21 και την δεύτερη 18 βουλευτές. Το 2014 συμμετείχαμε αυξάνοντας τα ποσοστά μας σε περιφερειακές, δημοτικές και ευρωπαϊκές εκλογές. Εκλέξαμε τρεις Ευρωβουλευτές και δεκάδες περιφερειακούς και δημοτικούς συμβούλους. Και μετά από όλα αυτά αποφάσισαν οι μυστικοσύμβουλοι του Σαμαρά να μας «βαφτίσουν»… εγκληματική οργάνωση!!!
Σε δύο ημέρες πρόκειται να συνεδριάσει το δικαστικό συμβούλιο για την παράταση της προφυλακίσεώς μου και ήδη η πρόταση του αρμοδίου Εισαγγελέως είναι σε εμένα γνωστή και μεταξύ άλλων αναφέρει ότι πριν το 2012 η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ δεν είχε κάνει καμία δήλωση νομιμοποιήσεώς της… Τι να απαντήσει κανείς σε αυτόν τον εξωφρενικό παραλογισμό; Τι να πει, όταν έχεις λάβει μέρος πριν το 2012 σε εκλογές και όχι μια φορά, με την άδεια του Αρείου Πάγου; Φυσικά η πρόταση του Εισαγγελέως είναι να παραμείνω στην φυλακή. Δεν περίμενα τίποτε διαφορετικό, όμως πέρα από την αδικία, η οποία με πνίγει, γελώ κυριολεκτικά με την επιχειρηματολογία των ΙΑΒΕΡΗΔΩΝ, από τα δεκάδες ψεύδη, όπως αυτό ότι δεν είχαμε προβεί σε δήλωση ως κόμμα πριν το 2012! Στην πραγματικότητα η δήλωση αυτή είχε γίνει… 29 χρόνια πριν, το 1983! Αυτά, όμως, για τους (κατα)κριτές μας είναι λεπτομέρειες. Γράφουν ένα ψεύδος για να μας κρατήσουν στην φυλακή και τελειώνουν. Ποιος θα τους ελέγξει; Υπάρχει Δικαιοσύνη; Ό,τι και να γράψουν, όμως, εγώ γνωρίζω πολύ καλά τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ λόγο, για τον οποίο ευρίσκομαι στην φυλακή.

17 Σεπτεμβρίου 2014
Όχι, δεν είμαι φυλακή για την δολοφονία στο Κερατσίνι. Οι ρουφιάνοι, οι οποίοι παρακολουθούσαν ΠΑΡΑΝΟΜΑ τόσο το κινητό, όσο και το σταθερό μου τηλέφωνο, γνωρίζουν πολύ καλά ότι είμαι ΑΘΩΟΣ.
Με καμία από τις παράνομες πράξεις, για τις οποίες έχουν συντάξει κατηγορητήρια, δεν συνδέομαι. Το γνωρίζουν πολύ καλά. Επιχείρησαν να με συνδέσουν με τον φόνο, βασιζόμενοι σε τηλεφωνικές επαφές φερομένων ως εμπλεκομένων από τον αριθμό του σταθερού τηλεφώνου, το οποίο υπάρχει στα κεντρικά μας γραφεία. ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ πως με τα τηλεφωνήματα αυτά δεν είχα την οποιαδήποτε σχέση, αφού την ώρα εκείνη και την ημέρα ήμουν ΑΠΩΝ από τα γραφεία και όχι απλά ήμουν απών, αλλά την ίδια ώρα και ημέρα και στον ίδιο τόπο, στον οποίο υποτίθεται ότι ήμουν παρών, ήταν εκεί Εισαγγελέας και αστυνομικοί της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας.
Μας παρακολουθούσαν ΠΑΡΑΝΟΜΑ και η ίδια η Εισαγγελεύς, η οποία ήσκησε την εναντίον μας πολιτική δίωξη, μας είπε παρουσία των συνηγόρων μας ότι υπήρχαν «ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΑΚΡΟΑΣΕΙΣ»… Οι οποίες, όμως, παλαιότερες του εγκλήματος συνακροάσεις δεν συμπεριελήφθησαν στην δικογραφία! Γιατί; Για δύο λόγους: Πρώτον, γιατί ήταν ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ και δεύτερον και κυριότερον γιατί από τις παρακολουθήσεις των τηλεφώνων μας ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ η αθωότητά μας, αποδεικνύεται ότι η όλη δράση του Πολιτικού Κινήματος «Λαϊκός Σύνδεσμος-Χρυσή Αυγή» ήταν ΝΟΜΙΜΗ και το τερατούργημα της αποδόσεως της κατηγορίας περί «εγκληματικής οργανώσεως» δεν είχε και δεν έχει καμία νομική βάση.
Θα μπορούσα να αναφερθώ και σε πλήθος άλλων στοιχείων για το πώς στήθηκε, πόσο αβάσιμη είναι νομικά, ηθικά, πολιτικά η δίωξή μας. (Φυσικά και θα το κάνω).  Όμως, θα επανέλθω στον ισχυρισμό μου ότι γνωρίζω τον πραγματικό λόγο, για τον οποίο ευρίσκομαι στην φυλακή. Δεν είναι η κατά φαντασίαν κατηγορία περί «εγκληματικής οργανώσεως», η οποία μάς αποδόθηκε με εμπάθεια και σκοπιμότητα μικροπολιτική. Είναι το γεγονός ότι ταράξαμε τα λιμνάζοντα ύδατα του όζοντος βάλτου σαράντα ετών θλιβερής πολιτικής, της πολιτικής της μεταπολιτεύσεως.
Σε μια χώρα, όπου μετά το 1974 η κυριαρχία σε ιδεολογικό και πολιτικό επίπεδο της αριστεράς ήταν απόλυτη, ενώ στο «πεζοδρόμιο» συντριπτική υπήρξε η επιβολή της κόκκινης χολέρας, σε μια τέτοια χώρα, όπου οι ψοφοδεξιοί έκλεβαν και έτρωγαν και κοντά σε αυτούς έκαναν το ίδιο και οι ψευτοσοσιαλιστές, σε ένα προτεκτοράτο, στο οποίο έκαναν «κουμάντο» μαρξιστές και φιλελεύθεροι, άπαντες με δεξιές τσέπες, γεννήθηκε, ανδρώθηκε, απλώθηκε δυναμικά κάτι διαφορετικό: Η Χρυσή Αυγή
Αυτό δεν μου το συγχώρησαν και δεν θα μου το συγχωρήσουν ποτέ! Εφιάλτης πραγματικός γι’ αυτούς οι πορείες για πρώτη φορά με Εθνικιστές στις κεντρικές λεωφόρους των Αθηνών, της Θεσσαλονίκης, πορείες της Χρυσής Αυγής σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Ανησύχησαν, φοβήθηκαν, μας μίσησαν, όμως μετά τις εκλογές του 2012 τους κατέβαλε πανικός και έτσι αποφάσισαν να μας «τελειώσουν»… Όμως, οι Ιδέες δεν «τελειώνουν» με διώξεις ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ, ΑΔΙΚΕΣ, ΑΝΗΘΙΚΕΣ, ΑΝΤΕΘΝΙΚΕΣ.        

Ν.Γ.ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ
Γενικός Γραμματέας
Λαϊκού Συνδέσμου - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
Πολιτικός Κρατούμενος


Xρυσή Αυγή