Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

O Γιατρός Αντωνίου ξεμπροστιάζει σε επιστολή του τον απατεώνα Καμμένο


Η επιστολή απευθύνεται στον Πάνο Καμμένο και ξεκινάει με τη φράση: «Πάνο λες ψέματα». Σε αυτήν, ο Δημήτρης Αντωνίου κατηγορεί τον Πάνο Καμμένο ότι ψευδώς υποστηρίζει ότι ο ίδιος έφυγε από το κόμμα επειδή δεν του προσφέρθηκε η πρώτη θέση στο Επικρατείας. 
«Σου ζητώ να αποκαλύψεις όλο τον σχετικό μας διάλογο που έγινε ενώπιον μάρτυρα. Ντροπή ρε Πάνο, Ντροπή…Θλίβομαι που σε πίστεψα», γράφει χαρακτηριστικά, εξηγώντας γιατί έφυγε «αηδιασμένος» από το κόμμα:

«Το κόμμα το εγκατέλειψα λίγες μέρες αργότερα, όταν άρχισες να αθετείς τον όρκο προς τον λαό και να λες ότι θα κάνεις κυβέρνηση «εθνικής ενότητας» με αυτούς που ορκιζόσουνα πριν προεκλογικά, ότι «ούτε νεκρός δεν θα συνεργαστείς με τους προδότες και δοσίλογους»

Σχετικά με το ψηφοδέλτιο Επικρατείας αναφέρει ότι πρότεινε στον κ. Καμμένο να τοποθετήσει επικεφαλής μια προσωπικότητα, όπως τον Μίκη Θεοδωράκη ή τον Γ. Μανώλη όμως εκείνος αρνήθηκε : «ΔΕΝ ΗΡΘΑ εγώ στην συνάντηση αυτή, που εσύ μου ζήτησες, για να σου ζητήσω την πρώτη θέση στο επικρατείας, αλλά στο ζήτησα σε αντίδραση της απαίτησής σου να γίνω εγώ νεροκουβαλητής του Κουίκ περιοδεύοντας σε όλη την Ελλάδα για 2η φορά!! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ τσιράκι του ασήμαντου Πάνο», γράφει ο κ. Αντωνίου.  


 Ακολουθεί ολόκληρη η επιστολή:

ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ: Αγαπητέ Πάνο, ορκίστηκα να μην αποκαλύψω την αλήθεια, αλλά τώρα αναγκάζομαι να το κάνω….
Αγαπητέ Πάν, μαθαίνω με λύπη, ότι στο twitter σε ερωτήσεις πολιτών, απαντάς ότι έφυγα από το κόμμα, γιατί δεν μου προσέφερες την πρώτη θέση στο επικρατείας (που έχεις τον Κουίκ). Κι αυτό είναι ΨΕΜΑ, ή ένα μικρό αποσπασματικό, παραπλανητικό, 
μέρος, το οποίο διαστρεβλώνει δόλια και ανήθικα την ΟΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. Σου ζητώ να αποκαλύψεις όλο τον σχετικό μας διάλογο που έγινε ενώπιον μάρτυρα. Ντροπή ρε Πάνο, Ντροπή…Θλίβομαι που σε πίστεψα. Πες όλη την αλήθεια…εγώ δεν θα φθάσω στο επίπεδο αυτό του εξευτελισμού μου να αποκαλύψω όλη την προσωπική μας συνομιλία, αλλά σε προκαλώ να δημοσιεύσεις εσύ όλο μας τον σχετικό διάλογο….κάποτε θα γράψω ένα βιβλίο. Πάντως εγώ κυβέρνηση με τους προδότες που ορκίστηκα «ούτε νεκρός δεν θα συνεργαστώ» ΔΕΝ θα το έκανα ποτέ, με κανένα τίμημα, διότι η συνείδησή μου είναι ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ. Αυτός είναι ο λόγος που έφυγα αηδιασμένος από το κόμμα. Όσον αφορά την πρώτη θέση στο επικρατείας, πές στον κόσμο, ποιόν σου πρότεινα να βάλεις στην θέση αυτή, μια προσωπικότητα, όπως τον Μίκη Θεοδωράκη ή τον Γ. Μανώλη (ονομαστικά) κι εγώ θα τους υποστηρίξω με όλη μου την δύναμη, κάνοντας προεκλογική περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, όπως μου ζήτησες εξ αρχής, χωρίς αντάλλαγμα! Πές στον κόσμο, ότι όταν μου το αρνήθηκες αυτό, θυσιάζοντας τον Μίκη, τον Μανώλη για χάρη του Κουίκ, τότε, αντιδρώντας, σου είπα ότι εγώ νεροκουβαλητής του Κουίκ ΔΕΝ γίνομαι για δεύτερη φορά, περιοδεύοντας σε όλη την Ελλάδα. Σου είπα επίσης ότι, εφόσον ο κόσμος με ζητάει σε όλη την Ελλάδα, έχεις καθήκον να ακούσεις την βούληση του λαού και να δώσεις σε εμένα την θέση αυτή, ικανοποιώντας την θέληση του λαού (πάντα όμως αναγνωρίζοντας την πρωτοκαθεδρία στον Μίκη, ή σε άλλη προσωπικότητα).
Και σου είπα επίσης ότι, εφόσον ο κόσμος το ζητάει κι εσύ με θεωρείς τον καταλληλότερο και αξιότερο (όπως με εξεθίαζες) για να κάνω πανελλήνια περιοδεία, τότε αυτονόητα εγώ, ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ με τον Κουίκ, αξίζω την θέση αυτή άπειρες φορές περισσότερο, διότι ο Κουίκ δεν εκφράζει τίποτα στον αντιμνημονιακό αγώνα και στην ψυχή του λαού. Κι εσύ μου το αρνήθηκες, όπως άλλωστε περίμενα (δεν είμαι αφελής). Και τότε σου είπα να στείλεις τον Κουίκ να κάνει περιοδεία σε όλη την επικράτεια εφόσον είναι ικανότερος εμού. Κι εσύ θυσίασες εμένα, το συνιδρυτή του κόμματος για του Κουίκ. ΔΕΝ ΗΡΘΑ εγώ στην συνάντηση αυτή, που εσύ μου ζήτησες, για να σου ζητήσω την πρώτη θέση στο επικρατείας, αλλά στο ζήτησα σε αντίδραση της απαίτησής σου να γίνω εγώ νεροκουβαλητής του Κουίκ περιοδεύοντας σε όλη την Ελλάδα για 2η φορά!! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ τσιράκι του ασήμαντου Πάνο… Και μετά από την εξέλιξη αυτή, σου είπα ευγενικά, ότι δεν κατεβαίνω στις εκλογές της 17 Ιούνη, αλλά χωρίς να εγκαταλείπω το κόμμα. Και στο τέλος της συζήτησης μου πρότεινες να κάνω την πανελλαδική αυτή περιοδεία και θα με βάλεις στην πρώτη θέση στο επικρατείας στις μεθεπόμενες εκλογές και ότι αυτό θα το ανακοινώσεις επίσημα σήμερα ! Και την πρότασή σου αυτή την απέρριψα, λέγοντας για άλλη μια φορά ότι νεροκουβαλητής του Κουίκ δεν γίνομαι και χρυσό να με κάνεις…
Κι έτσι χωρίσαμε με αγκαλιές…! Το κόμμα το εγκατέλειψα λίγες μέρες αργότερα, όταν άρχισες να αθετείς τον όρκο προς τον λαό και να λές ότι θα κάνεις κυβέρνηση «εθνικής ενότητας» με αυτούς που ορκιζόσουνα πριν προεκλογικά, ότι «ούτε νεκρός δεν θα συνεργαστείς με τους προδότες και δοσίλογους» …λυπάμαι, αλλά αυτή είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ, αλλά όχι όλη….Απάτη δεν είναι μόνο να λες Ψέματα, αλλά και να αποκρύβεις μέρος ή όλη την Αλήθεια.

newsbeast

6 σχόλια:

  1. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΤΟΝ ΙΑΝ ΣΤΕΡΙΩΤΗ....

    ΤΟ ΡΟΥΦΙΑΝΟ ΤΩΝ ΡΟΚΦΕΛΕΡΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ......

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΘΙΚΙ....ΤΟ ΚΑΜΜΕΝΟ ΧΑΡΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΡΟΥΦΙΑΝΟ ΤΩΝ ΡΟΘΤΣΙΛΝΤ,,,,,,,(διορθωση λογω ..κεκτημενης

    ταχυτητας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε σεις μόνος του λέει ότι έπρεπε να μπει στο επικρατείας επειδή τον ζητάει ο λαός....Τι λέει ότι δεν θέλει να μπει;
    Κάτι δε πάει καλά κ.Αντωνίου....λες δεν ζητώ να μπω εγώ και μετά ότι έπρεπε να με βάλλει ο καμμένος γιατί με θέλουν όλοι....
    Στέκει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "σου είπα ότι εγώ νεροκουβαλητής του Κουίκ ΔΕΝ γίνομαι για δεύτερη φορά, περιοδεύοντας σε όλη την Ελλάδα." Δεν καταλάβαμε κ. Αντωνίου...για τον Κουίκ περιόδευες στην Ελλάδα ή γιατί πίστευες στο κίνημα;Μήπως σε αναγκάσανε κιόλας και δε μας το λες;

    "εφόσον ο κόσμος με ζητάει σε όλη την Ελλάδα, έχεις καθήκον να ακούσεις την βούληση του λαού και να δώσεις σε εμένα την θέση αυτή"
    Ο λαός το λέει αυτό ως εξής: Τραβά τε με κι ας κλαίω... κρίμα, γιατί είχατε δώσει άλλη εικόνα κ. Αντωνίου. Αλλά στοίχισε φαίνεται ότι δε βγήκατε μεσω των ψήφων και θέλατε να μπείτε από το παράθυρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτος ειναι ο λογος που εγκατέλειψε τον καμμενο ο γιατρος ,και δεν εχει και αδικο : "Το κόμμα το εγκατέλειψα λίγες μέρες αργότερα, όταν άρχισες να αθετείς τον όρκο προς τον λαό και να λές ότι θα κάνεις κυβέρνηση «εθνικής ενότητας» με αυτούς που ορκιζόσουνα πριν προεκλογικά, ότι «ούτε νεκρός δεν θα συνεργαστείς με τους προδότες και δοσίλογους»"

      Διαγραφή
    2. Εάν δεν πάρεις αυτοδυναμία να τους διαλύσεις, η επόμενη κίνηση είναι η κυβέρνηση εθνικής ενότητας (με όρους συγκεκριμένους) ή η απομόνωση (όπως κάνει το εκτός πραγματικότητας Κ.Κ.Ε.). Και μη ξεχνάς αδελφέ ότι πολλοί βουλευτές της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ θα καταψήφιζαν το μνημόνιο αν δεν έβαζε ο κομανέτσι κομματική πειθαρχία.(βεβαίως κι έτσι είναι αδικαιολόγητοι,αλλά μετράει κι αυτό στην κρίση μας).
      Επιπλέον αν είναι σωστό αυτό που λέει ο Αντωνίου, θα έπρεπε να φύγουν όλα τα στελέχη του Καμμένου.
      Και να σου πω ότι όσα έγραψες δεν αναιρούν τα παραπάνω που έγραψα εγώ. Ο ίδιος λέει ότι θέλει τη θάση του επικρατείας επειδή θεωρεί ότι την αξίζει....
      Προσωπικά θεωρώ ότι ήταν γενναία πράξη του γιατρού να τα βάλει με το σύστημ,α και να κάνει μηνύσεις στους υπαίτιους, αλλά άλλο το ένα θέμα, άλλο το άλλο. Εδώ με τη στάση του κάνει φάουλ...

      Διαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.