Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012

75.000 ευρώ κόστισε η παραγωγή του σποτ του ΕΟΤ με την Όλγα και το iPhone της

Τον γύρο του Διαδικτύου έκανε το video του ΕΟΤ που ανέδειξε η Παραπολιτική το οποίο κι επιχειρεί να διαφημίσει την Ελλάδα μέσω ενός σποτ γυρισμένου στο Λονδίνο στο οποίο συμμετέχει και η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη.

Αναζητήσαμε και βρήκαμε...

...στη Διαύγεια το έγγραφο με το κοστολόγιο του συγκεκριμένου κακόγουστου happening το οποίο κι άγγιξε το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 75.000 ευρώ.



Πιο συγκεκριμένα, το γύρισμα του σποτ κόστισε περίπου 65.000 ευρώ ενώ 15.500 ευρώ κόστισε η δεξίωση για 200 άτομα που ακολούθησε. Κι όλα αυτά για να διαφημιστεί ο Τάμεσης με πρωταγωνίστρια την Όλγα...


Δείτε το video εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.