Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Η ανεξέλεγκτη απελευθέρωση των ΤΑΞΙ θα μετατρέψει τους Ελληνικούς δρόμους σε κόλαση.



“ΟΚ, έβαλα την γυναίκα και τα παιδιά στο ταξί και έρχονται…”

Δεν είμαστε Ταξιτζήδες, όπως δεν είμασταν και φορτηγατζήδες. Έχουμε μάθει όμως να βλέπουμε το σύνολο, την κοινωνία με τις αρχές της δημοκρατίας και αυτό αρκεί για να διακρίνεις το σωστό από το λάθος. Την σκοπιμότητα της φασίζουσας κάστας ή του ιδιωτικού συμφέροντος από την συνολική ωφέλεια. Αυτή είναι η αρχή που συνοδεύει τις τοποθετήσεις μας σε κάθε τομέα της δημόσιας ζωής.

Αυτό το επιχείρημα που είναι το βασικό για να αποτραπεί η κυβερνητική μεθόδευση, δεν το χρησιμοποίησαν ούτε οι αυτοκινητιστές. Διότι απλούστατα δίνουν βαρύτητα στην προάσπιση του ίδιου συμφέροντος γεγονός που τους εμποδίζει να δουν με εξωστρέφεια τι σημαίνει για την κοινωνία (και όχι για την τσέπη τους) αυτή η απελευθέρωση.

Η “καζούρα” μεταξύ κοινωνικών ομάδων στην Ελλάδα είναι ένα από τα στοιχεία της ιδιοσυγκρασίας μας. Έτσι και για τους ταξιτζήδες υπάρχουν τα ανάλογα γνωρίσματα: “Ταρίφες”, “Κίτρινη Φυλή”, “σταματάνε όπου βρούνε” κλπ.

Υπάρχει όμως και η άλλη πλευρά: Το ΤΑΞΙ, ιδιαίτερα στις ημέρες μας που η εγκληματικότητα καλπάζει, έχουν μετατραπεί σε όαση. Πόσες φορές δεν έχουμε χρησιμοποιήσει τις φράσεις

“Ευτυχώς, βρήκα Ταξί”, “Καλά που πέρασε το Ταξί”, “Μην ανησυχείς, θα βάλω τα πράγματα σε ένα Ταξί”, “ΟΚ, έβαλα την γυναίκα και τα παιδιά στο ταξί”.

Δείτε τώρα την μεγάλη εικόνα: Το Ταξί στην Ελλάδα, εκτός από το ότι είναι συνέχεια των δημοσίων συγκοινωνιών λόγω του προσιτού κομίστρου, είναι συνυφασμένο με την ασφάλεια στον δρόμο. Πόσες φορές δεν βρεθήκαμε σε έρημους δρόμους και περιμέναμε με αγωνία κάποιο Ταξί που όταν ερχόταν νιώθαμε πραγματικά ανακούφιση;

Ναι, όλοι μας έχουμε τσακωθεί με ταξιτζή, αχώνευτοι άλλωστε υπάρχουν σε κάθε επάγγελμα. Η ουσία όμως δεν αλλάζει: Το Ταξί είναι το αποκούμπι, μία κινούμενη ασφάλεια σε δρόμους που τείνουν να γίνουν αφιλόξενοι. Γιατί;

Μα η εξήγηση είναι απλή: Όταν ο άλλος έχει επενδύσει μία περιουσία, όταν ακόμα και ο απλός οδηγός καταβάλλει δυσβάσταχτη εγγύηση για να μπορέσει να δουλέψει, δεν θα ρισκάρει την δουλειά του για να γίνει μικροπαραβάτης ή να προβεί σε εγκληματικές πράξεις παρασυρμένος από τα όποια ένστικτα.

Κυρίως όμως, ο Έλληνας Ταξιτζής έχει ονοματεπώνυμο. Οι διαδικασίες μέχρι να φτάσει στο τιμόνι είναι τέτοιες, ώστε να καθιστούν απαγορευτική την όποια μύχια σκέψη για παραβατικότητα (άλλο θέμα να πειραγμένα ταξίμετρα). Αντίθετα, ο ταξιτζής έχει γίνει ο μόνιμος στόχος της εγκληματικότητας λόγω ακριβώς του επαγγέλματος.

Γιατί τα λέμε αυτά; Γιατί απλούστατα, η ανεξέλεγκτη απελευθέρωση των ΤΑΞΙ θα έχει ολέθριες συνέπειες για την ίδια την κοινωνία. Πράγμα που θα γνώριζαν πολύ καλά οι κυβερνώντες εάν επεδείκνυαν την δέουσα κοινωνική ευαισθησία και όχι την αδυσώπητη εξυπηρέτηση μεγαλοσυμφερόντων.

Τρανταχτό παράδειγμα, η χώρα στην οποία έχει υπάρξει παρόμοια “απελευθέρωση” και δεν είναι άλλη από την Αγγλία. Τις συνέπειες τις ζουν οι άνθρωποι με τον πιο εφιαλτικό τρόπο στην καθημερινότητα τους, αφού τα ΤΑΞΙ εκεί έχουν γίνει μόνιμη εστία εγκλήματος και δεν μιλάμε για απλές περιπτώσεις, αλλά για εκατοντάδες αποτρόπαια εγκλήματα με θύματα τους ασθενέστερους της κοινωνίας. Μικρά παιδιά, γυναίκες, ηλικιωμένους.

Οποιοσδήποτε αν κάνει μία έρευνα στο θέμα, θα κλονιστεί. Το καθημερινό αστυνομικό δελτίο περιλαμβάνει εγκλήματα που έγιναν από “ταξιτζήδες”. Προκαλεί όμως αποτροπιασμό η καταγραφή βιασμών ανηλίκων και γυναικών που “έκαναν το λάθος να μπουν στο λάθος ταξί”.

Ποιό μπορεί να είναι το “Λάθος Ταξί”; Το οποιοδήποτε αφού οι μεγάλες εταιρείες που παίρνουν τις άδειες σωρηδόν, προκειμένου να εξοικονομήσουν και να κερδοσκοπήσουν, επιλέγουν οδηγούς με γνώμονα τον χαμηλό μισθό. Την ίδια στιγμή που στην Ελλάδα για να οδηγήσεις ΤΑΞΙ, θα περάσεις από χίλια κύματα προκειμένου να σε εμπιστευθεί ο ιδιοκτήτης. Και πάντα θα ξέρει ΠΟΙΟΣ είσαι και ΠΟΥ βρίσκεσαι.

“Επιδημία στην Βρεταννία ο βιασμός Γυναικών και ανηλίκων από Ασιάτες οδηγούς Ταξί” Αυτός είναι ένας από τους πολλούς τίτλους των Βρετανικών ΜΜΕ.

Εδώ, σε περίπτωση ανεξέλεγκτης απελευθέρωσης, ποιούς νομίζετε ότι θα επιλέξουν να προσλάβουν οι εταιρείες; Τους “έμπειρους μα ακριβούς” υπάρχοντες οδηγούς;

Προφανώς όσο προσέλαβαν οι “Ολυμπιακοί” εργολαβοι, τους “Έμπειρους Έλληνες οικοδόμους…”
Δείτε χαρακτηριστικές περιπτώσεις με ενδεικτικούς συνδέσμους ( η λίστα είναι ατέλειωτη).

Abul Malik. 29.  βίασε 19χρονη μαθήτρια. Δικαιολογήθηκε λέγοντας ότι δεν είχε να τον πληρώσει.
Salam Rahman, 27, και ο φίλος του, 26-year-old Mohammed Elahi – μαζί με άλλους δύο αγνώστους βίαζαν γυναίκες  – μεταξύ των οποίων μία νεόνυμφη, μία δημόσια λειτουργό και πολλές άλλες που η αστυνομία διερευνά.
Assadullah Razaq, 31, βίασε 28χρονη υπάλληλο.
Mohanid Al obaydi, βίασε 22χρονη
Ghulam Haider, 49, βίασε κτηνωδώς 16χρονο κορίτσι
Murtaza Mateen,  47, βίασε 42χρονη γυναίκα που επιβίβασε με την βία στο ταξί.
Shahjahan Islam, 27, βίασε νεαρο κορίτσι
Rami Kayyali, 26, ομοίως
Asian (Muslim) , βίασε 18χρονο κορίτσι.
Asian (Muslim) , καταζητείται για τον κτηνώδη βιασμό 28χρονης κοπέλας.
Asian (Muslim) για βιασμό έφηβης.

Και βέβαια πρόσφατα εξαρθρώθηκε συμμορία δεκάδων “Ασιατών” μεταξύ των οποίων αρκετοί οδηγοί Ταξί που βίαζαν, έθιζαν στα ναρκωτικά και γυρνούσαν με την πραμάτεια τους σε όλη την Αγγλία για να διασκεδάσουνμε ομοεθνής τους. Ποιά ήταν η πραμάτεια τους; Κοριτσάκια ηλικίας 12-16 χρονών.

Το κερασάκι; Η παρουσιάστρια του BBC SAM MASON, απολύθηκε από την δουλειά της για “ρατσιστική συμπεριφορά” επειδή ζήτησε από εταιρεία ραδιοταξί να στείλουν “Μη Ασιάτη Ταξιτζή” για να μεταφέρει την 14χρονη κόρη της…

Νομίζετε ότι έχουμε περιθώριο να ανεχθούμε τέτοιες καταστάσεις στην δική μας κοινωνία; Δεν διαθέτουμε βλέπετε όλοι σωφέρ και αστυνομικούς συνοδούς. Έχουμε ανάγκη από ασφαλές ταξί. Δεν θα γίνουμε αρένα αίματος για την Τρόικα.
 
ΠΗΓΗ: ΟΛΥΜΠΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.