Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Δεν αναγνωρίζω αυτό το κράτος... δεν ξανακάνω φορολογική δήλωση εως ότου φύγουν!



Επικαλουμαι το αρθρο 120 παρ. 4 του Συνταγματος δεν αναγνωριζω αυτο το κρατος... Δεν ξανακανω φορολογικη δηλωση εως οτου φυγουν!...

Ουτε σηματα αυτοκινητου πληρωνω ουτε ετακ ουτε φορο ακινητης περιουσιας.

Ουτε προστιμα φυσικα, γενικα οτι σχετιζεται με αμεση πληρωμη στην εφορια και στα μπιλιετακια τους.

Επισης στους λογαριασμους οτε δεη εχω σταματησει να πληρωνω οτι μου στελνουν και πληρωνω καθε φορα.

Ο,τι μπορω (ή θελω).

Επισης στο στεγαστικο δανειο τους εχω παει στα δικαστηρια και ζητω αναδιαρθρωση και hair-cut λογο αλλαγης των Συνθηκων της οικονομιας. Και 4 μηνες τωρα κραταω τα λεφτα της ασφαλησης του σπιτιου και δεν τους τα δινω.

Δεν με νοιαζει ας με πανε δικαστηρια... Σε λιγο δεν θα εχω να πληρωσω το γαλα του παιδιου.

Εγω δεν ειμαι Γιωργακης, πληρωνω πρωτα την οικογενεια και μετα ολοι οι αλλοι...

Ετσι πρεπει να πραξει καθε ελληνας πατριωτης που αγαπαει την πατριδα του. Σιγα μην στελνω τα λεφτα μου στους  Τροϊκανους τοκογλυφους και στα δικα μας λαμογια και να συμβαλω ετσι στην υποδουλωση και αφανισμο της ελλαδος.

Σιγα μην δινω τα λεφτα μου για να παιρνουν επιδοματα οι ανεργοι πακιστανοι που αγορασαν την ελληνικη ιθαγεννεια με 100 ευρω! (νομος Γιωργακη).

Και ο,τι σας ταξει ο Γιωργακης και βενιζελος στο δημοψηφισμα για να αλλαξει το συνταγμα και να τα διαλυσει ολα μην κανετε την βλακεια και το ψηφησατε γιατι τοτε πραγματικα την βαψαμε.

Εξω απο την Ελλαδα ολοι σας: "Η τηρηση του συνταγματος επαφιεται στον πατριωτισμο των eλληνων, που δικαιουνται και υποχρεουνται να αντιστεκονται με καθε μεσο εναντιον οποιουδηποτε επιχειρει να το καταλυσει με τη βια."
Ελληνας περιφανος πολιτης στο γενος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.