Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Ο ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ ΒΙΤΣΑΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ 3η ΘΕΣΗ ΤΗΣ Χ.Α (ΒΙΝΤΕΟ)



Καβγάς στο πάνελ του Σταρ για τις δηλώσεις του Αρχηγού της Χρυσής Αυγής Ν. Γ. Μιχαλολιάκου μέσα από τον Κορυδαλλό.
Ο συριζαίος Βίτσας με περίσσιο θράσος προσπάθησε να λογοκρίνει τον δημοσιογράφο του Σταρ που προέβαλε τις δηλώσεις του Αρχηγού της Χρυσής Αυγής. Στον χορό μπήκε και η βουλευτίνα του ΚΚΕ Κανέλλη που τάχθηκε στο πλευρό του Συριζαίου.
Σημειώνουμε πως μέχρι τώρα το Σταρ και η εκπομπή Ενικός του Χατζηνικολάου είναι οι μόνοι που έπαιξαν τις δηλώσεις του Αρχηγού του Τρίτου πολιτικού κόμματος της Χώρας.
«Δεν χρειαζόμασταν να το υποστούμε αυτό!» - «Δεν έχετε δικαίωμα να αποφασίσετε τι θα παίξω και τι όχι στην εκπομπή μου!»Οι τηλεφωνικές δηλώσεις του Νίκου Μιχαλολιάκου για το εκλογικό αποτέλεσμα ήταν η αφορμή για έναν άγριο καβγά μεταξύ του γραμματέα της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ Γιάννη Βίτσα και του Νίκου Χατζηνικολάου.
«Ούτε εμείς χρειαζόμασταν να το υποστούμε αυτό το πράγμα και νομίζω δεν το χρειαζόταν ούτε η εκπομπή σας! Αυτή είναι η άποψή μου»,είπε ο Βίτσας.
Άμεση ήταν η αντίδραση του Νίκου Χατζηνικολάου: «Είναι κακή άποψη! Είναι αντιδημοκρατική! Πρόκειται για αρχηγό εκλεγμένου κόμματος και δεν έχω δικαίωμα να κόψω τις δηλώσεις του. Λογοκριτής δεν θα γίνω καθ' υπόδειξη κανενός! Θα σας παρακαλέσω τις απόψεις περί δημοσιογραφίας να τις αφήσετε! Θα μου μάθετε τη δουλειά μου; Δεν έχετε δικαίωμα να αποφασίσετε τι θα παίξω και τι όχι στην εκπομπή μου».
http://www.xryshaygh.com/