Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

ΑΙΣΧΟΣ...ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΛΒΑΝΟ ΛΙΛΑ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΑΙΣΧΗ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΗΣ "ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ" Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΤΟΝ ΑΝΤΑΜΕΙΨΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.( ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΟΚ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΒΑΝΟ ΚΑΤΣΕ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΘΕΙ ΜΕ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ UCK)....ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣ Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΚΕΡΚΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΕΔΑΦΗ.
Με τον Άντι Λίλα στην αποστολή του ταξίδεψε ο ΠΑΣ Γιάννινα στην Αθήνα για την αναμέτρηση της Νέας Σμύρνης, η οποία ρίχνει την αυλαία της 7ης αγωνιστικής της Super League.
Ο Αλβανός άσος είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στα επεισόδια του αγώνα με την Σερβία, αλλά οι άνθρωποι του ΠΑΣ θεωρούν το θέμα λήξαν, ύστερα κι από τη διευκρινιστική δήλωση που έκανε ο παίκτης στην ιστοσελίδα της ομάδας.

Ο Andi Lila, μετά την συνάντηση που είχε με την διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ, δήλωσε στο pasgiannina.gr :
Θέλω  να διευκρινίσω δημόσια, τόσο στην διοίκηση  και στους οπαδούς της ομάδας μου, όσο και στους Έλληνες φιλάθλους γενικότερα, ότι ποτέ δεν θέλησα να κάνω οτιδήποτε  που μπορεί να τους προσβάλει, εφόσον πάντα τους σέβομαι και τους τιμώ.
Εγώ είμαι ποδοσφαιριστής που αγωνίζεται στην  Εθνικής Αλβανίας και τον ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ, και αισθάνομαι υπερήφανος και πολύ τυχερός γι αυτό.
Δεν ασχολούμαι με την πολιτική αλλά αποκλειστικά και μόνο με το ποδόσφαιρο που ιδρώνοντας βγάζω καθημερινά το ψωμί μου για να συντηρήσω την οικογένειά μου. Το μόνο που επιθυμώ όταν αγωνίζομαι είναι η νίκη της ομάδας μου και στόχοι μου είναι οι στόχοι της ομάδας.
Στον αγώνα με την Σερβία,  πέραν της προσπάθειάς μου να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου να απεμπλακούν από  μια στιγμή έντασης για όλους μας, δεν είχα κανένα άλλο σκοπό.
Αυτό που θέλω, είναι να αγωνισθώ με την Εθνική Αλβανίας  στα τελικά του  EURO στην Γαλλία και με τον ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ στην Ευρώπη.

http://www.pasgiannina.gr/articles/delose_andi_lila_1