ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΝΑ "ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ" ΤΑ ΞΕΝΑ ΜΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΜΕΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΤΗΣ ΑΝΟΔΟ ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΥΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΗΝ ΛΑΣΠΗ ΤΟΥΣ
Απο newsit
Στο φαινόμενο Χρυσή Αυγή αναφέρεται για μια ακόμη φορά η εφημερίδα Wall Street Journal, τονίζοντας ότι πρόκειται για ένα κόμμα που εκμεταλλευόμενο τον θυμό και την ανασφάλεια του ελληνικού λαού, εξελίχθηκε από κόμμα του περιθωρίου σε «παίκτη» της κεντρικής πολιτικής σκηνής.
Εν μέσω της χειρότερης οικονομικής κρίσης μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, ένα κόμμα όπως η Χρυσή Αυγή που κινούταν στο περιθώριο, κατόρθωσε να συγκεντρώσει περίπου 7% και 18 έδρες στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές, υπογραμμίζει η WSJ.
Η εκλογική επιτυχία που ξεκίνησε το 2010, όταν ο επικεφαλής του κόμματος, Νίκος Μιχαλολιάκος κέρδισε μια έδρα στο δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας και κορυφώθηκε στις πρόσφατες εκλογές.
Το κόμμα συνεχίζει να κερδίζει σε δημοτικότητα, αναφέρει η WSJ, επισημαίνοντας ότι πλέον οι δημοσκοπήσεις τους ανεβάζουν στην τρίτη θέση, ενώ γκάλοπ της Public Issue το οποίο επικαλείται η εφημερίδα, το 21% δηλώνει ότι έχει θετική θέση για το κόμμα.
Οι ίδιοι αυτοπροσδιορίζονται ως εθνικιστές και όχι ως νέο-ναζί και οι απόψεις των ηγετών της Χρυσής Αυγής, έχουν αλλάξει από τον παγανισμό και τον θαυμασμό για τους Ναζί, στην προώθηση της ορθοδοξίας και του ελληνικού εθνικισμού, σημειώνεται στο άρθρο.
O ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς, σε συνέντευξή του στην Handelsblatt τους χαρακτήρισε «απειλή για την κοινωνία», γράφει η WSJ, κάνοντας αναφορά στα πρόσφατα επεισόδια με τις εφόδους στο πανηγύρι, την παράσταση Corpus Christi και το γενικότερα στον αγώνα «κατά των ξένων εισβολέων» όπως αποκαλεί η Χρυσή Αυγή τους λαθρομετανάστες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.