Η διαφήμιση της μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας της
Ελβετίας. προσβάλλει τους μουσουλμάνους, οι οποίοι θεωρούν το νέο της σλόγκαν «Ο
σταυρός είναι ένα κεφάλαιο», προκλητικό.
Η τελευταία διαφημιστική εκστρατεία της ελβετικής εταιρίας δεν
πέρασε απαρατήρητη. Στις μεγάλες αφίσες που υπάρχουν σε όλη την περιφέρεια Sarine,
δείχνουν την ελβετική σημαία, που συνοδεύεται από το σύνθημα "Kreuz ist
Trumpf", που σημαίνει κυριολεκτικά «ο σταυρός είναι ένα κεφάλαιο ή
ένα ατού», ή το «τυχερό τριφύλλι/σπαθί» για τους οπαδούς του Jass, ενός
παραδοσιακού παιχνιδιού με τραπουλόχαρτα. Αυτή η διπλή έννοια δεν είναι
όμως κατανοητή
από όλους.
Οι μουσουλμάνοι στην Ελβετία αντιδρούν έντονα σε αυτή την διαφήμιση.
Σε μερικά φόρουμ, οι χρήστες επαναστάτησαν εναντίον της ελβετικής εταιρίας που κάνει
αναφορά στο "σταυρό" και όχι στον "ελβετικό σταυρό", όπως λέει
η "Der Sonntag". Μερικοί είναι τόσο καχύποπτοι, όπως ο Τούρκος
δημοσιογράφος Cemil Baysal, που ούτε λίγο ούτε πολύ συνδέουν το γεγονός αυτό με
την βλάσφημη για τους μουσουλμάνους ταινία «Η Αθωότητα των Μουσουλμάνων», καθώς
όπως λέει ο Baysal, "οι μουσουλμάνοι αισθάνονται ότι το σύνθημα αυτό είναι χριστιανικό
και προκλητικό, καθώς μοιάζει με μια επίθεση εναντίον του Ισλάμ."
Η εταιρία Swiss, από την πλευρά της, αναφέρει ότι η
εκστρατεία της δεν έχει κανένα θρησκευτικό ή πολιτικό μήνυμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια και χωρίς ύβρεις. Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται.